fredag 6 februari 2009

en upp och ner dag

Jag har inte uppdaterat bloggen på ett bra tag. Det betyder inte att jag inte har ritat men har mest fokuserat på att rita mönster den sista tiden. Ska visa lite skisser på det senare. Det känns som om mitt liv svänger snabbt. Fick ett nytt uppdrag igår på ett till omslag. Blev super glad! Fick dock inte rummet som jag var och kollade på häromdagen. Men ska iväg och kolla på ett annat rum i dag på tredje långatan. Så allt kanske ordnar sig ändå till det bättre. Tror att rummet på tredje långgatan är mer vad jag vill ha i fråga av storlek. Måste ju få plats med mer än en säng. Måste åtminstone kunna ha en arbetsplats. Även om jag spenderar stor tid i min älskade hästens så kan man ju inte riktigt göra allt i sängen.

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅHHH SÅ FIIINT!