tisdag 15 september 2009

knark

Mitt senaste begär har varit den gamla goda serien My so called life. Hittade den på Karins hårddisk och plöjde igenom den under ett par dagar. Jag hade inte sett den sedan den visades på tv när jag var en tonåring. Då var jag liksom alla andra flickor döförälskad i Jordan. Serien är fortfarande en av de sötaste.
Jag tycker om att plöja serier i ett sträck. Det bästa är nästan att ha flera säsonger på lager så att man inte får så kraftig abstinens när en säsong är slut. Dock kan man få en del skador av att knarka tvserier. I somras när jag gjorde ett allvarligt försök att börja gilla Buffy såg jag 45 avsnitt på mindre än en vecka. Fastande inte riktigt för Buffy trots detta seriösa försök men fick konstig verklighetsuppfattning och trodde mig att Buffy skulle dyka upp bland alla gravstenar under en nattlig promenad på kyrkogården.

Inga kommentarer: